خوشه چین

 

خدا دوست دارد

خدابنده های خودرا دوست دارد که آفریدۀ اوست(انسان).خدا انسان را زیبا آفریده است.که زیبا با ندیشد،زیبا حرف بزند وزیبا عمل کند.بدبختی وبدبختی،دوسمت انتخابی برسرراه است،هرکی هریک را برداشت به آن نایل آید.سزاوارآن میگردد.اما درهردوره نوابغ فیلسوفان،پیامبران آفریده است که چنین بیان میدارند وسمت وسو می بخشند.

آسمان زیبا،آفتاب زیبا،روشنایی،درخت زیبا،سبزه زیبا،گل زیبا،پروانه زیبا،بلبل زیبا،دخترزیبا.

چرخش پروانه به دورشمع زیبا،خواندن بلبل درشاخ گل زیبا است،شفتالو وزر دآلو،سیب وناک،آویزه درگوشهای دخترکان زیبا است.دخترکان زیبا برای پسر ان جوان زیبا است.درک ومطلب خلقت برای هرانسان زیبااست.

،فهمیدن (پندارنیک،گفتارنیک،کردارنیک)اززردشت تابه (محمد)آخرزمان زیبااست.

انسان اشرف مخلوقات است(سراسرجهان)زیبااست،خدا بنده های خودرازیبا آفریده است.   

یهودوفلستین

معامله داران برگردچتلی،سرگین جمع می آیند

خرد مندان بردورعین الیقین جمـــــــع می آیند

عصردوران کمپیو تروانترنت است نه لجاجت

فکرنکن که دیگران به زورقمچین جمع می آیند

یهودونصارا زورازمایی کردند مقابل ارباب خرد

جهان بینی اندیشه دورزندگی همه دین جمع می آیند

اضداد باعـــث تکامل انــد درعـــرصــــۀ شناخــت

عیاران بردورهـــم چــــنین جمـــع مــــی آیــــــند

خلقت انسان اشــــــرف مخلـــــوقات است مســـاوی

ازلاتین وانگریزوروس تابه چین جمـــــــع می آیند

خدا وند واحد لاشریک گویند حاکم تمــــــام کاينات

اززرتشت وبودا تایهود وفلستین جمــــــع مـــی آیند

سرانجام اینجا (اقوام)باهم برادر(تاجک وپشتون)

انسهای خیراندیش گل چین گل چین جمع می آیند

هوشیارآگاه، درپی مرادخویش باد آمد وباران آمد

گلهای،بی غل وغش،دردست خوشه چین جمع می آیند

 

دولت موجود برنامه ندارد دروغ میگوید.دروغ گودرجواب مردم قرُنامه ندارد

پـــــای سیــــاازپــــاچـــه خــــرس بیــــرون آمد.
قـــــوی بـــود اززیرپایش جــــــریان خــــــون آمد.
آزادیخواهان مجنون گشتــــه بودند به یاد لیـــــلی
لیلی خانه نشین روبه صحراازپی مجنون برآمد

یعنی که کتاب بخوان
اگرشهنامه بخوانی شوق پهلوانی بر سرت میزند.
اگراشعارخیام بخوانی تورا به افلاک رهنمود میکند.
اگراشعار سعدی بخوانی تورا انسان دوست ومحفل آرا میسازد.
اگراشعارمولانارا بخوانی میدانی که خدا ازتودورنیست تنها در مکه نیست درهمه جااست.
اگراشعار بیدل بخوانی و بفهمی از جهان برای تو جهان دیگرمعرفی میکند.
یعنی که کتاب بخوان....

سیاست باشرف

کوره وآتش جنگ بهترین قلــــم پــرازرنگ

دردست اهـــل خرد(سیاست با شرف)فرهنگ

درصفـــحۀ سفید حوادث شعارآفرینی می کنند

خواننده وشنونده ازکنه مسایل میدانند بی درنگ

به حضورعیاران درصحنه صحه میگذارند بلی!

انگشت انتقاد سوی بازیگران بی هدف جلترنگ

غیرقانونی

عیاران دارای استعداد بلند اند فازبلنـــد میخواهند

جوانانش رشید اند شیک ومدرن آبرومند میخواهند

برای مردم خود پشت سرگذاشته اند زندگی خراب

لاش خور نسیتند چون عقاب وشیر دوند میخواهند

نفرت میبریم ماروندگان ابومسلم،یعقوب لیث صفار

ازمزدورانی که  قدرت غیرقانونی چتل وگندمیخواهند

ادارۀ میخواهند عیاران که بربینش ودانش استوارباشد

نه چنانی که سُوسماران گروه چلپا سه وشِلند میخواهند 

به من گفتند چقدرقلم میزنی؟
درجواب گفتم همان قدرکه دیگران،چاقو زدند،قمه زدند،تفنگ زدند،راکت زدند،کشتند،چورکردند،دزدی کردند، باخودبردند.
درقلم زدن ثبوت میکنم که اگر چراغ درروز روشن روشن بسازی نشان میدهی که چیزی را روشن نکردی.هرگاه چراغ را درتاریکی روشن بسازی جهان را روشن ساخته ای منتظر معاش نباش منتظر پاداش باش.

یادت بخیر

ارگی که ازخــــــوان استعمارنان می خورد

حیوانی است کــــه خون واستخوان میخورد

مردان حقیقی مصــــروف ازشرف وحیثیت

درهوای تازه انگور،توت وتلــــخوان میخورد

تپۀ ارغوان ومیلۀ گلبهار،تخت استالف وپغمان

یادت بخیرتکرارت مینماییم

مهمانان عزیزشلۀ غوربندی،درۀ سیــــدان میخورد

غریورعد باران ازخلقهای مظلــــوم همه(تبــاران)

 پیچده درفضا،دشمن شکست درکوه سلیمان میخورد

چپ
گناه من همین بود که گفته بودم
رشوت نمیخورم نخوردم دزدی نمیکنم نکردم به ناموس مردم احترام میگذارم که همینطوربود.دربردیواردفتر نوشته بودم که(ازهیچ نیازمندی نپرس که کیشت چیست وآیینت کدام بپرسید دردت چیست که درمان کنیم).راهی را که انتخاب کرده ایم به رفا همگانگی می انجامد.
(
راست)بلی!رفیق ما شماره نماندیم برق را قطع کردیم مکتب را سوزاندیم معلم را کشتیم بندوسربند زمین های زراعتی را تخریب کردیم مواشی را ازکشور اخراج کردیم راه شمارا ما که به رفا همگانی می انجامید بریدیم.
مردم را درفقرنگه کردیم خودرا ملیونرساختیم بادارشما نیمه را بود ازما نیمه رانیست ازین خاطر مازمینه اشغال کشوررا برایش آماده کردیم.
تترتم تترتم تترتم تترتم.
دملقودم دملقودم دملقودم.

راه شرافت

درجامعه ای افغانی ما دو راه تعین شده است.
راه چپ وراه راست 
وراه شرافت ومستقیم.
را چپ وراست راه سیاست مداران است.
را ه شرافت و مستقیم راه عیاران است.
ازدید سیاست ذرنگی و چالاکی ورندی فریب کاری دغل بازی اما در عیاری برخلاف سیاست هوشیاری بیداری آگاهی وصداقت دفاع ازحقیقت عزت شرف وناموس که درچوکات وجدان میگنجد شرافت را ترجمانی مینماید.
جنبش های سیاسی درزمانش ازخود نرکله داشتند. 
زمانی که نر کله ها مردند.بعدازان صدها دیوس ودله داشتند.
جامعه باثبات ما ازوجود ازهمینها خله داشتند.توسط ازهمینها ست که دشمنان درفضای دوستی تخم نفاق انداخنتند.
اگر می خواهید لگه ولوگه بعد ازترکی امین کارمل ونجیب را برای تان معرفی کنم.

درجامعه ای افغانی ما دو راه تعین شده است.
راه چپ وراه راست
 
وراه شرافت ومستقیم.
را چپ وراست راه سیاست مداران است.
را ه شرافت و مستقیم راه عیاران است.
ازدید سیاست ذرنگی و چالاکی ورندی فریب کاری دغل بازی اما در عیاری برخلاف سیاست هوشیاری بیداری آگاهی وصداقت دفاع ازحقیقت عزت شرف وناموس که درچوکات وجدان میگنجد شرافت را ترجمانی مینماید.

اقو پقو سرسندقو
بمن گفت که پخته نزنی.
گفتم که چرا؟
گفت که من اززدن عیار میترسم
 
اززدن خلق کوهدامن وکوهستان چهاریکارمیترسم.
وادی شمالی وادی نیست دوزخ است برسرمهاجم هجوم زنبوروملخ است.ازهمین لحظه برای تان میگویم این خلق سرنوشت سازآمادگی گرفته اند.
سزای قروت را آب گرم میدهد بازورگویان زور نشان میدهند.
برای مرده هایشان سفید کتان میدهند.
اما جانب مقابل میگوید که مدافع من انگلیس است وامریکا.
پس با نوکرانگلیس چه میگویی؟

زمانی که ما  طفل خورد بودیم 
زمانی که جنگ می کردیم باهم بزرگان مارا خلاص میگفتند بری بچیم جنگ نکنید جنگه سگ میکند.
ببین بچه ها سگ هاره جنگ می اندازند سگ ها همدیگر خودرا میدرند.
بعدازختم سگ جنگی سگهای بگیل را رها می کنند این سگهای زخمی عذاب درد زخم میکشند تنها زبان خود شان مرهم زخم وجود شان است.
آنها ییکه تقاضا میکنند سلاح بگیرند بروند انسان بکشند بد ترازسگ میباشند..

بشکن بشکن بشکن که بشکنانی.
درمبارزه عشق وعلاقه پیگیری تمرین وتمرین و تمرین تورا قهرنان میدان می سازد عمده آنانی که مبارزه سازندگی وهدف مند می نمایند حرف نهایی اش همین خواهد بودکه بگوید آموزش یگانه رفیق من است.
عیاران نوین انقلابی 
ازانتظارکشیدنهادست کشیده اند.
چون قطرها ی باران سمت وسو همگرایی وجرعه های آب درجوی روان موج زنان قل قل کنان سطح هموار خنده کنان ازارتفاع بلند برفرق سقوط به فغان لاله هان سرگردان درتکاپوبه سوی دیگران روان روان به سوی بحربی کران.آب حیات میشویم درمیان بحر فراوان ماهیان وسایرزنده جانان.
سنگ را سنگ میشناسیم نباتات را نبات میسانیم حیوانات را حیوان جنگل را جنگل برای همه وسیله میشویم جهت حیات. 

صلاحیت بعدی سمت وسو بخشیدن حرکت های سیاسی را به نفع مردم خود دراختیار میگیرند.
چراکه گردانندگان چپ نتوانستند ازعهده وظایف خویش به درآیند بلکه ایجاد گرشرایط پیچ درپیچ دیگرگردیدند.
جهادیها بارو ی سفید داخل صحنه شدند مگرباروهای سیا در وازه هارا برای دموکراتها های فریب کار بازنمودند

مردان سیاست برای حریف دشنام نمی دهند.حتی ارزش قایل میشوند.عوامل را جستجو مینمایند،درفکرحل علت ها می افتند.
این ماده ایزکان سیاسی فقط مصروف دشنام دادن اندگاهی به این آدرس گاهی به آن آدرس.

محبت را احترام پاسخگو است.
خشونت را قیام ملی جواب میدهد.
آنان که خودرا بزرگ معرفی می نمایند باید که گریه هاراجواب بدهند و
خاموش بسازند.
درمقابل عکس العمل های تاریخی پاسخ به موقع ارایه بدارند.


عیاران نوین انقلابی مکلف اند که تبلیغ کنند.
اراده و خواست که با اشاره انگشت ویا ورق رای تفویض صلاحیت میگردد برای فرد‌.
حیثیت است ناموس وشرف است. کوشش کنید که دربدل دالر ناموس و شرف تان را نفروشید.
دشمن بی حیثیت ترین شخصیت هارا از وطن داران خودمان به حیث دلال میخرد واو به حیث پای دو عمل میکند
...

تصادم قومی

ازیعوب لیث صفار شروع الی عبد الرحمن خان 
حدود اربعه افغانستان ساحه وسیع را احتوا کرده بود.
قبل ازعبدالرحمن خان همه شاهان خراسان بودند.
درزمان عبدالرحمن خان کشور توافقی مانند نظام (ع ،غ)بین انگلیس وتزار روس بنام افغانستان مانده شد.
تنها نام ماندن ارزش ارزش انسانی را تبلورنمیدهد.بلکه اعمال نیک انسانی تحت هرگونه شرایط که همه خودرا (انسان)درک نمایند با معنی است.
گفته ای دانشمند. 
لباس زیبا یت را کار ندارم باخود اگر معنی داری بیا.
اهداف غایی عیاران نوین انفلابی جهت رفع تصادم قومی که خیلی خطرناک است.
(انسانستان) مشکل مارا حل مینماید.
انسانستان
هیچ پاسخ مثبت یا منفی به منظور دفع تباهی انسان وطن به اسم (انسانستان)چیزی نگفت همه سکوت کرده اند.
سکوت خودش موجب رضا است.

عقل

اگرسیاست مداران کشورمان علی الخصوص کسانی که میله ای آهنی قرت کرده اند.
به خود آیند بگویند که همه را باخته اند مگر(عقل)را باید نبازیم ثبات سیاسی وابسته به خرد جمعی ما است.
ازگرایش ورفتن به سوی همدیگر نباید شرم کنند.
اگر چنین باشد همه خبرگان وطن موافق باشند.بیایید که جلسه ای خردمندان به منظور به رسمیت بخشیدنش(انسانستان) اقدام کنیم.
بیاموز
اگر میخواهی که هویت انسانی خودرا به کرسی بنشانی و ثبوت کنی که درخدمت انسان هستی ومیخواهی که همه دست آورد علوم بشریت درخدمت انسان باشد.
علم قدرت شدن وحفظ آن را بیاموز.

بیگانه

یکی ازتعریف های خیلی مهم که کشورداران بدانند اوعبارت ازکشورداری است. 
دانش کشورداری.
آیا توکشورداری؟
اگرداری آیا علم کشورداری را آموخته ای.؟اگرکشورت اشغال است، توبرای کی کشورداری میکنی برای مردمت ویابرای بیگانه؟

کرزی وغنی

استعمارنفـــرین میگویم خانه ات خراب

ازسکندرتا این اطفال حرامــــی کنـاراب

حمله برفضای مهر،زمین سبزخــرم کردی

مادرمیهن ناله میزندبرای نجات ازعذاب

افتخارم را فروختند آریانا بعدش خراسان

به بیگانه کرزی وغنی، خیل قران جلاب

دوروپیشم،شمال وجنوب رفتند به آسمان

نام من ساختند افغانستان کثیف فاضل آب

درزمینم نیست عندلیبان شمع وچراغان

رودکی،بید ل،ازشاه نامه فردوسی کتاب

نسل یعقوب (لیث صفار)بیداربرخیززجا

به پیش قراولی«عیاران»بگذارپابه رکاب

سپه سالاراسلام بودی تومگربرده عرب نه

حامل مردم سالاری اند کاکه ها نه بی حجاب

ای درخت

ای درخت دلم برت میسوزد،بهارکه میشود بخاطرداشتن گل زیبایت شاخت را میشکنانند،چندروزبعدش به خاطرغوره های که دربغل داری شاخ وبرگت را میکنند.ازان گذشته به خاطرمیوه های سرخ رنگت اطفال تورا به سنگ میزنند بعضیها شاخت را میشکانند.بعدازانکه فصل میوه خلاص شد همه طرفت به نظرحقارت مینگرند حتی سایۀ بیدرا ترجیح میدهند ازت نفرت میبرند که درزیرسایه ات بنشینند.دراواخرخزان واوایل زمستان شاخ هایت را قطع میکنند که نان خودرا درتنورپخته کنند.

نسل دیروز

نسل دیروزقابلیت تغیررا درخود نمی بینند،ازین خاطراست که ذهنآ وروحآ وجسمآ فلج میباشند.تکیه بردیروز که دارد خیلی دورمیرود ضیاع وقت است تنها مطالبی که ازفلترعلم بیرون آمده است دارد که سبزمیکند نمومینماید رشد وتوسعه مییابد حرکت دایمی اش است.

محبت

محبت را محبت جواب میدهد

کینه را کینـــه جواب میـــــدهد

خردمندان مشاورین محبـت اند

مشوره را ازبارثواب میــــدهد

شب خینه

جلسه ای  بـــن جلسه ای  کینــــه بود

دراصل دشمن رســول مـــــدینه بــود

اسلام وسیله است برای اهـــداف غایی

ازاخوان تابه طالب،دموکرات زینه بود

شب زفاف کم ازپــــادشاهـــــی نیست

دردست کـــــرزی شــــب خینــــه بود

قانونی فهیم شاهــــدی دادند بـرای خدا

ملاخلیل زاد نکاح بست ملای دیرینه بود

درنکاح خط (تذکره)بنوشت پدروکیـــل

افغان همان انگلیس دشمن دیرینه بود

درکشورمن

درکشورمن جنگ است جنگ بین مسلمان جنگ است

به بدنامی اسلام جنگ است چندین رنگ جنـــگ است

انسانیت،آدمیت زیرسوال رفته است موقف انسان تحقیر

عامل جنگ مهاجم،بین ملا وطالب مجاهـد جنگ است

رهبران جهادی مردمان بیسوادنیستند که ندانند غرق خطا

ارزش مقام رادردنیا ضرب صفررنگ دالرسبزرنگ است

جنگ ازمردم ما قربانی میگیردمهاجم آسیه بانی میگیرد

حاصل مزدش یورانیوم، لعل ولاجوردهیرویین بنگ است

خشم مردم فردا وپس فردا،بلندهرکی بندۀ خداست یاچهاریار

ازجانب صاحب وطن تیارآلوچه  دیگری کدو،بادرنگ است     

توت وتلخوان

روح یعقوب لیث صفاردرمیدان آمده است

سردارلشکـــر،دولت خــراسان آمــده است

شمالی بزرگ کمربند مردان کشـــوراست

پیش قراول خادم دین ازکلکــان آمده است

آزادی خواهان ازدوران چون جنگ انگلیس

باشمشیروپلخمان توت وتلخوان آمده است 

بازگشت به اصل

هویـت همه اقوام درینجا انسان است

سرزمین ماخراسان فرهنگستان است

پندارنیک، گفتارنیــــک ،کردارنیـــک

شیطان زین بابت خیلی پریشــان است

ازرودکی تابه بیدل ازفردوسی تا اقبال

سرزمین ادب یک لخت زیرآسمان است

تزاروبریتانیا دورهزن معامله کارتاریخ

بلعیدن سرزمین تقسیم به آستـــان است

 آستانها هیچ کدام  پیشینه تاریخی ندارند

ازقزاقستـــان شروع تابه پاکستـــان است

دردما درد بی وطنی است زندگی برده وار

پس مردم آزاده ورسالت مند به فغان است

بخاطریکه بیگانه برسرخرسوار،کوچه کثیف

اجنبی خرامان خرروان برپشت پالان است

چاره جزاین نیست که خانۀ زنبوردق الباب نکنیم

نعرۀ آزادی سُردمبک دهلک آهنگ رباب نکنیم

یعقوب لیث درمیدان اعلان استقلال برگشت به اصل

داستان رستم نقل سرهرصندلی یادی ازسهراب نکنیم

افغـــان به فغان آمـــده است

ازدســـت ناکسان آمده است

این بـــداخلاقان شمارانگشت

پس خراب گنده دهان آمده است

درظاهـــرمسلمان گویند خـــودرا

دشمن رسول خدا وقــــرآن آمده است

وظیفه دارشیطان شـــــده است بفهمید

به تباهی اقوام(تاجک وپتان) آمده است 

 

مراکه...؟

مراکه به رسمیت نشناسی وارزش قایل نشوی پدرت را به رسمیت نمی شناسم برایت دوپول ارزش قایل نمیشوم.من ازمواضع انسان باتو صحبت مینمایم توحیوان صفت عمل مینمایی.سرانجام من انسان باقی مانده ام وتودرسطح حیوان سقوط کردی وازان جا رشد نمودی ازین خاطراست که برای تو(دالر)رشقه وشبدروجومیدهند درزیربگی می بندندت چهارنعل سواری میبری.

درگذشته ها 
یک پالان بود وچندین خر
کنون چندین پالان یک خر
پالان عرضه شده دربازار
میخرند زری پالان همان خر

هم وطن عزیز!
مرا دریک نقطه مخواه که ثابت بمانم.
من عامل چرخش زمانم طبق سرولی زمان وآهنگ شتابنده ای نیازبه بهبودی میچرخم ومیچرخم وتورا واداربه کف زدن میسازم تاآن زمان که نوبت به دیگری برسد.

حرکت ازقدم های اولی آغازمی گردد تابه رسیدن به هدف وآموزش ازصفرشروع میشود تابه مغلقیت ها هرآموزش خودرا مبدای آموزش برای فراگیری آموزشهای بعدی قراردهید.

حرکت ازقدم های اولی آغازمی گردد تابه رسیدن به هدف وآموزش ازصفرشروع میشود تابه مغلقیت ها هرآموزش خودرا مبدای آموزش برای فراگیری آموزشهای بعدی قراردهید.
ازهیچ چیز نترسید فقط ازنادانی بترسید.کوشش کنید که خوده دانای با معنی بسازید.

ماچرا ازپاکستان شکایت میکنیم؟

چرا ازکورنمکان،داخل خانه شکایت نمی کنیم،بخاطریکه دسترخوانش شریک هستیم. نه مغرور بی معنی.

وطن داران محترم!
یک سگ جنگی که درمیدان خوابیده بود.صاحبش اورا رها کرده بود درگوشه ای زخم های ناشی ازجنگ را خودش با زبان خود می لشت وبازمیگفت این است جزای جنگ برادر با برادر.
بیایید به زخم های خود مرهم بگذاریم.
برسرکل پوتین وترامپ کچ پیچه بافتن چه سود؟
گرد باد(باد) هردویش چون خس وخاشاک همه را به آسمان بالا میکند.
کوشش ما براین باشد که میدان جنگ را درکشورمان به میدان صلح برگردانیم.

اعضای خانواده رفقای هم فکر طورطبعی دوست همدیگر میباشند.
عمده آن است که دشمنان فریب خورده نادم شده باشند با ادای سوگند شرافت مندانه به اصل خویش وصل شوند.

زمین درسرشاخ گاواتومی،گاواتومی استاده درپشت نهنگ دربحر،بحردرحرکت درونی وسیلانی درروی زمین وزمین دریک حلقۀ تنظیم یافتۀ کا ینات باهم درارتباط وگاوازترس گزیدن مورچه وزنبورعسل درهراس هیچ حرکتی ازخود نشان نمیدهد

نورسنگر ونورالدین همسنگر
رفقای هم میباشند نه برادر 
هردوشعرمی سرایندانتقادی
مدافعان دهقان اند وهم ازکارگر
خوداستهلاک بیشترازدوآتشه ها
باوجدان باشرف اند نه ماردوسر
وظیفه خویش شمرده اند تبلیغ
جهت آگاهی نسل نو دختروپسر

ازصفحه ای یحی (هما)

برده های خوش بخت دشمن های سرسخت آزادی اند.

(برگردان ازآلمانی)

وطن داران محترم!
یک سگ جنگی که درمیدان خوابیده بود.صاحبش اورا رها کرده بود درگوشه ای زخم های ناشی ازجنگ را خودش با زبان خود می لشت وبازمیگفت این است جزای جنگ برادر با برادر.
بیایید به زخم های خود مرهم بگذاریم.
برسرکل پوتین وترامپ کچ پیچه بافتن چه سود؟
گرد باد(باد) هردویش چون خس وخاشاک همه را به آسمان بالا میکند.
کوشش ما براین باشد که میدان جنگ را درکشورمان به میدان صلح برگردانیم.

عیاران نوین انقلابی 
بافهم ازین مطلب که درکشورما همه عناوین مقدس روپوش شده است.
آزادی مارا صلب نمودند برای بیگانگان واگذارکردند.بعدازان زیرعنوان صلح علیه جنگ را به راه می اندازند تاکه میوه ای شان به ثمرنشیند حاصل این چال ونیرنگ شهادت ملیون ها انسان وطنم وخوش بخت شدن به شمارانگشت خاین.
ازینکه آزادی استقلال کشور درطول تاریخ بادست عیاران گره خورده است.
باید که ناگذیرنشویم مسلحانه آغازازدشمنان داخلی که دربه راه اندازی افتراقات ملی دست بالا را دارند وآسیاب دشمن را می چرخانند را بی رحمانه برسرجایش نشاند.وقتا که دشمن داخلی نداشتیم دشمن خارجی هم نداریم.

علمای کرام

علمای کرام شما ازهمین تعویض نویسان ورمل اندازان بپرسید چرا به مریضان تعویض (شفابخش)میدهید؟ زمانی که خودتان مریض میشوید غرض تداوی به هند واروپا وامریکا میروید.
چراحقایق را ازمردم عوام پنهان میکنید.؟

حاکمیت دولتی که دراصل (اختیارات)مردم است.
نباید به شکارتلقی شود ومردم جنگل چند پلنگ وحشی درمیان جنگل درفکربلعیدن طعمه؟.

ملیون ها انسان زحمت کش ما مسلمان وبا اعتقاد درراه خدااستواراند.
هیچ گاهی دروغ نگفته اند.
اما ساده
فلاسفۀ الهییات معتقد به این باشند که خداوند آن بزرگ وتواناست که برای حفاظت خود سلاح ومهمات نیازندارد.برای حفاظت خودبادی گارد(شیخ وعابد،صوفی،ملاوطالب وداعش آیت الله )نیازندارد.
اوهدایت دهنده کون ومکان وزمین وزمان تمام مخلوقات خودش ازباکتری شروع تافیل ونهنگ ازفوتون ونیوترون وذره شروع تابه بزرگترین سیاره به فاصلۀ ملیاردها سال نوری (الهام )دهنده ،هدایت دهنده وسمت دهنده است.
هرآن حرفی که این لنگی به سران شاگردان انگلیس اخیرن شاگردان سی آی ای وآی اس آی گفته اند پذیرفته اند.
سفیرانگلیس درکتاب حقوق بگیران نوشته است.امیرکبیر وطن پرست ایرانی بود که هرقدربه او پول رشوت میدادیم اوخریده نمیشد پول را میگرفت به شاه میداد.یک شبی درخانه امام جمعه رفتیم برایش پول دادیم اوگرفت برایش گفتیم که ازشراین آدم مارا نجات بده.اورا کافرخطاب کنید فردای آن شب همه آخوندها را جمع کرد درخطابه ای به آنها گفت وتکفیر امیرکبیر را صادرکردند.فردا همه آخوند ها شعارسردادند که امیرکبیرکافرشده است.بعدازیک هفته امیرکبیر ازوظیفه اش برطرف گردید وحکم قتل اوصادرگردید اورا مردم اورا سنگ باران کردند.فردایش به سواری اسپ رفتم که عوام ازخوشحالی همدیگرخودرا درآغوش می کشیدند کویا که عیداست.سرنوشت رضاشاه ومحمد رضا همین است.امیرکبیردرایران دفنئ نیست بلکه درعراق دفن است
مبارزه را بگذارید برای وطن پرستان!
قوم پرستان انسانیت رادرصفر ضرب کردند.ملیت پرستان وخودمحوران همه دارو نداررا به بیگانه قربانی کردند تا که مردم خودرا قتل عام کنند.
بیایید که به اکادمیسین ها ی وطن دوست احترام بگذاریم آنها درتمامی رشته های علوم دست رسی دارند.
عمدتآ برای فعالان سیاسی مطابق به اوضاع واحوال سیاسی کشور،منطقه وجهان مواد تهیه ترتیب وتنظیم مینمایند که شامل برنامه های کاری تان (پرهیزازاشتباه)گران.

عیاران نوین انقلابی

عیاران نوین انقلابی خودرا هم روند سیرحرکت زمان ،حرکت زمان که عناصرتکنالوژی معاصر وتکنالوژی هوشمند آن ،که به آن مضمون وشکل بخشیده است خودرا دمسازمیگردانند عمده نسل جوان صرف درلفظ نه بلکه درآموزش وپیاده سازی درعمل.

زیبایی اندیشه
زیبایی تحفه ای گرانبهایی است خدابرای هرکسی که لایق دید میبخشد.
اکثرن عاشقان ازایام بلوغیت درسطح جنون سقوط میکنند بعضیها عاشق صنعت گر.
اما با گذشت زمان خزان این زیبایی را به نمایش میگذارد.یگانه زیبایی که زیبا تروزیباتر میشود زیبای اندیشه اندیشه ای خدمت گذاری به نام انسان وخوش بختی انسان.

توآینیه میشوی
عیاران به این نتیجه رسیده که بگویند رهبرما مردم ما است.
اگربرای رهبر(مردم)خودرا تثبیت کردی که صادق هستی وباوجدان.
پس تو آینه میشوی آینده درتو خودرا آرایش میدهد وپیرایش.. 

زنده دلان

زنده دلان ,عیاران اند،درجهان صداقت دانه های باران اند.                      دل زنده، ازذهن زنده،درتپش می آید.دل که تپید زبان درچرخ می آورد،وچشمان را درگردش دست وپارا دربرداشت ودردوش.سیروحرکتش شان نگرش،آفرینش،وگزینش درحرکت همیش به سوی پیش،گسترش وانکشاف ودرپیش درآگاهی وزیبایی،زیبایی فکرکردن،زیبایی حرف زدن،زیبایی ژست وحرکات،زیبایی محبت زیبایی خوردن نوشیدن وپوشیدن وخوابیدن است.  

خنجرعلم را فوکس کنید درنقطۀ تاریک

شعاع نورمیتابد درنقطه بانوک باریـــک

کس ننویسد دیگرتعویض کند کف وچف

نشنوی که جهان میسوزد از خبرلیک

بازوی پرهیز

نقـــــــد هارا بــــود آیا که (عیاری) کند

تاهمـــــه صومعه داران پی کـــاری کنند

مصلحت دیدمن آن است که یاران همه کار

بگذارند که یارا ن وخم طره یازی گـــیرند

خوش گرفتند حریفان ســـــرزلف ســــــاقی

گرفلکشان  بگذاردکـــه قــــراری گیــــــرند

قوت بازوی پرهیــــزبه خــــوبان مفروش

که درین خیل حصاری به سواری گیرند

یارب این(خیل کفتران)چه دلیرند به خون

که به تیر مژه هرلحظه شکـــاری گیرند

رقص برشعرخوش وناله نی خوش باشد

خاصه رقصی که درآن نقش ونگاری گیرند

(حافظ) ابنای زمان را غم مسکینان نیست

زین میان به که گربتـــوان کناری گیرند

چهل سال پیوسته جنگ وکشتاردروطن مادرچوکات (افتراقات واختلافات)
اگربخری لگ مزدورمیخری
درمقابل خشم خلق ناچیز است
بالاخره مردم مارا آگاه ساخته ومتحد میگرداند.
چون سیلاب همه موانع را می پراند

کوشش کنید که ذریعه خاکستر مردان بزرگ چشم مردم را کورنکنید.هم مردم ضررمی بینند وهم مردان بزرگ توهین میشوند

دروغ گفتند
شخصیت های دلسوز بوطن نهاد های سیاسی واحزاب مترقی وغیر مترقی(جهادی) شما ازحکومت وحدت ملی بپرسید که چرا برای مردم خود دروغ گفتید؟رییس جمهورورییس شورای وزیران طبق وعده های که درمبارزات انتخاباتی برای مردم داده بودید چراعمل نکردید؟.معیاد کاری تان روبه اختتام است.شما درمحضرملیونها انسان به حضورداشت رییس ستره محکمه دست برسرقرآن گذاشتید قسم یاد کردید که طبق وعده های انتخاباتی عمل میکنم.

بهترآن است که انسان باشی
دشمن مهاجم اگرسخت وآهنین است چون موریانه بخورش.
اگرتوانسان هستی خربیگانه نشو که سرت بارکشی کنند.
اگرتوانسان هستی ازسربام بیگانه هموطنت را پاچه خایی کنی.
بهترآن است که انسان باشی.

این سگ سنگ خای را ازسرزمینم با انداختن گرمک داغ میرانم


خفگی معاف.
فرق بین سیاست مدار وعیار
سیاست مدارکاه گندم است 
وعیار دانه ای گندم است.
کاه گندم خوراک گاو وگوسفند.
گندم آذوقه انسان ودانه بلبل


مبارزه را بگذارید برای وطن پرستان!
قوم پرستان انسانیت رادرصفر ضرب کردند.ملیت پرستان وخودمحوران همه دارو نداررا به بیگانه قربانی کردند تا که مردم خودرا قتل عام کنند.
بیایید که به اکادمیسین ها ی وطن دوست احترام بگذاریم آنها درتمامی رشته های علوم دست رسی دارند.
عمدتآ برای فعالان سیاسی مطابق به اوضاع واحوال سیاسی کشور،منطقه وجهان مواد تهیه ترتیب وتنظیم مینمایند که شامل برنامه های کاری تان (پرهیزازاشتباه)گردد.

کنون

کنون وقت آن است که قدرت طلبان وقدرت مندان بی عاطفه ونامهربان را درجمع بی شرفها حساب کرد.نه مبارزین حق وعدالت را.

حدومرزهارا باید شناخت.
حیاوشرف جوهرانسانیت وآدمیت است.
اگرازحدمعیین گذشت بی حیاها فکرمیکنند که باحیا ها درخدمت شان قراردارند.
اگرباحیا ها صرف درحد حیا دست به مخالفت وانتقاد بزنند.بی حیا ها وچشم سفیدان ازوضع نرم ،گذشت ومدارا بهره سو مینمایند.
درفرجام تومتحد نیستی که آنها مسلط هستند.

مذهب زنده دلان خواب پریشانی نیست
از همین خاک جهان دگری ساختن است
زنده دلان مردان وزنان متفکر متبحرباهوش بیدار مبارزان فعال متغیرومتحول پیش رونده میباشند.خصلتن برای سوختن وساختن به دنیا آمده اند.
درفکرآن نیستند که وطن مارا ویران کردند درفکرآن اند که آزادش بسازند وآبادش کنند

خنجرعلم را فوکس کنید درنقطۀ تاریک
شعاع نورمیتابد درنقطه بانوک باریـــک
کس ننویسد دیگرتعویض کند کف وچف
نشنوی که جهان میسوزد از خبرلیک

بازوی پرهیز
نقـــــــد هارا بــــود آیا که (عیاری) کند
تاهمـــــه صومعه داران پی کـــاری کنند
مصلحت دیدمن آن است که یاران همه کار
بگذارند که یارا ن وخم طره یازی گـــیرند
خوش گرفتند حریفان ســـــرزلف ســــــاقی
گرفلکشان بگذاردکـــه قــــراری گیــــــرند
قوت بازوی پرهیــــزبه خــــوبان مفروش
که درین خیل حصاری به سواری گیرند
یارب این(خیل کفتران)چه دلیرند به خون
که به تیر مژه هرلحظه شکـــاری گیرند
رقص برشعرخوش وناله نی خوش باشد
خاصه رقصی که درآن نقش ونگاری گیرند
(
حافظ) ابنای زمان را غم مسکینان نیست
زین میان به که گربتـــوان کناری گیرند

بیایید که جهالت را حق ومیراث یک قوم نسازیم 
جهالت یعنی تاریکی جایی که روشنی زیاد میتابد جهالت زیاد است.
اگرآفتاب افقی بتابد سایه طولانی می افتد هرقدرکه آفتاب طورعمودی بتابد سایه اش تقریبآ به صفر تقرب میکند.
کوشش کنیم که روشنایی را ازسطح بلند عمودی بتابانیم

اقلیم اروپا برای غرس نهال درخت توت آماده نیست اقلیمش اقلیم بارانی است.
به سرزمین آریانا تنها نام آریانا زیبا است.این همه آستانهای مصنوعی توسط دستان تزار وبریتانیا وفعلآ اسراییل منطقه را حتی جهان را به سمت محو کره زمین نزدیک میسازد.
آسیا ازخود آسیابان دارد.
مادرکشوری زندگی میکنیم که امپراطوران وقت آن را ارشمال جنوب وشرق وغرب قطعه قطعه کردند.ورفتند این کشوردروجود ناقصش به صفت کشورمعلول وناتوان گاهی دراختبار این کشوربی رحم وگاهی دراختیار آن کشوربی رحم قرارمیگرد.
خودش به تنهایی ازحرکت بازاستاده است به حیث کشورآقا بلی وظیفه اجرا میکند.
عیاران نوین انقلابی بافهم ازین مطلب که ساختمان کارانجنیر وکارگراست.تداوی ومعالجه کارداکتر درشفاخانه است.داعیه ای عیاران نوین انقلابی بازگشت به اصل است.
آریانا باید به آریانا برگردد انکشافات این همه تغیروتجول پیشرف وترقی برکت دانشمتدان علوم همه را ساده ساخته است.
آریانا سرزمین فرهنگ سرزمین خرد سرزمین عشق وزندگی.

ملکیت میشود که به میراث گذاشته شود.
اما استعداد آگاهی وسوابق نیکو که جمعآ شخصیت حقوقی وافرادرا تشکیل میدهد.
به میراث گذاشته نمیشود.
بلخ ازمولانای بلخ،ابن سینای بلخ، امیرناصرخسرو بلخ ورابعه بلخ نام گرفت.
ازین مهد وازین گنبد دوستم وعطا ومحقق کام گرفت.
بدبختانه که معنویت فروخته شد بلخ موقف تکیه گاه غلام گرفت.
درین پنج دهه پنجشیر ازنام دوشخصیت(دستگیر پنحشیری) چپ و(احمد شاه مسعود خون بخشید) راست نام گرفت. دوستان ونزدیکان مسعودملیونرها شدند ازش کام گرفت.
چه بگوییم درواپسین زمان پنجشیر دروجود کیها موقف کدام گرفت.؟؟
مبارزه چیست؟
مبارزه استواربر بینش ودانش وتپ وتلاش حرکت،جهش،تغیر وتحول به منظوررسیدن به هدف غایی است.
انسان مبارز: مسلح بابینش ودانش،حرکت مینماید تلاش می کند میجهد،درخود تغیرمی آورد متحول میشود.باعبوازفرازونشیب زندگی روزگار،مطابق خواست ونیاز روز،شعارمی آفریند،شعارش را درقالب نظم جامعه هم آهنگ میسازد چنان سرولی تنظیم مینمایند که اجتماع باذوق وسلیقۀ مورد علاقه بپذیرد ونقش بازی نماید

فعالان سیاسی باحسن نیت
بابیان کلمات قلمت رسا آفرین زیبا نوشتی زنده وصحت مند باشی دردنیای مجازی دلخوشی مجازی مصروفیت فروان را به خود مجازمیشمارد ومارا درسطح احمق نگه میدارد تا ازکارهای عملی عقب بمانیم.
بیایید که احمق نشویم با وعده های چرب ونرم این طرف وآن طرف غافل نشوید.
بالآخره هم ابه میرود وهم دبه میرود وهم ریش ازکله میرود

بلی!
با مجاهدینی که سهم درآدم کشی نداشتند به نرخ روز ویران گری تاراج ،چوروچپاول،فتل وکشتاررا دراجاره نگرفته بودند. هیچ مشکلی نداریم به خاطرآرامش وصلح طبق فهم درک وآگاهی اش خودش مطابق آرای مردم جایگاه انتخاب مینماید.

 

 


بالا
 
بازگشت